עבור לתוכן העמוד
דלג על עבור לתוכן העמוד

טויוטה היילקס חדש

5/10/2015
הגדל

יוניון מוטורס, יבואנית TOYOTA בישראל, החלה שיווקו של הדור ה-8 של הטנדר האגדי - טויוטה HILUX (היילקס). מאז הגיע ההיילקס הראשון לסוכנויות הרכב ברחבי העולם בשנת 1968, נמכרו ממנו כבר יותר מ-16 מיליון יחידות בלמעלה מ-180 מדינות.

במהלך ההיסטוריה של הדגם, המשתרעת על פני שבעה דורות, הפכו הקשיחות, האיכות, העמידות והאמינות של ההיילקס לשם דבר בכל העולם ולא בכדי יצא לו מוניטין של הטנדר הטוב בעולם. בינואר השנה, במרוץ פריז &ndash דקאר היוקרתי, תפסו ההיילקסים 3 מקומות מתוך ה- 7 הראשונים בדרוג הכללי.

בנוסף, בקטגורית הרכבים מפס ייצור השיג ההיילקס את כל 3 המקומות על פודיום המנצחים. הפופולאריות הרבה לה זוכה ההיילקס והכתרים הרבים שנקשרו לו עקב הישגיו הרבים הפכו את ההיילקס לאייקון עולמי בתחום רכבי השטח והעבודה. כחלק מתהליך הפיתוח של הדור השמיני של הדגם, ביקרו מהנדסי טויוטה ב- 125 מדינות, כולל בישראל, בחנו את האתגרים עימם צריך ההיילקס החדש להתמודד ואספו משוב ישיר מלקוחות. צוותי הפיתוח חצו יערות בוציים בדרום אמריקה, קרחונים בסקנדינביה, מדבריות עם טמפרטורות העולות על 50 מעלות צלזיוס באפריקה, וכן בתנאי כביש ברמות איכות שונות בכל העולם. הדור השמיני של ההיילקס המושק כעת משלב קשיחות ,עמידות ודינאמיות עם עיצוב מסוגנן השומר על האופי הכה ייחודי של דגם זה. כמו כן, להיילקס החדש עיצוב פנימי ורמות גימור המגדירות מחדש את הסטנדרטים בסגמנט, ומתאימות לדרישות כיום של שילוב איכות ונוחות של רכב שטח יוקרתי עם פונקציונאליות ופרקטיות של רכב עבודה.

פיתוח חדש של מסגרת ומתלים- עבור הדור השמיני של ההיילקס פיתחה טויוטה שילדת סולם חדשה לחלוטין עם חתך רוחב מוגדל של המסילה הצדית וכן מערכת מתלים חדשה ומשודרגת המעניקים להיילקס יכולות שטח ונוחות נסיעה טובות עוד יותר מהדורות הקודמים, הן בתנאי כביש והן בתנאי השטח.

פיתוח חדש של מנוע ותיבת הילוכים- להיילקס מנוע דיזל חדש בנפח 2.4 ליטר, בעל מומנט גבוה של 40.8 קג"מ המאפשר זמינות של מירב הכח ב- 1600-2000 סל"ד ולאורך כל טווח העבודה הנדרש. כמו כן, פותחה עבור ההיילקס החדש תיבת הילוכים חדישה בעלת שישה הילוכים גם בגרסה ידנית וגם בגרסה אוטומטית המציעה יחסי העברה אופטימאליים עבור המנוע החדש.

עיצוב חיצוני- ההיילקס החדש ארוך מהדגם היוצא ב 90 מ"מ, רחב יותר ב- 20 מ"מ ונמוך ב- 5 מ"מ. הבדלים אלו באים לידי ביטוי במשטח ההטענה הגדול בסגמנט, והן בנוחות תא הנוסעים. לדגם החדש מראה קשוח אך מעודן, שני היבטים נדירים בעיצוב טנדרים ומשאיות.

עיצוב פנימי- העיצוב הפנימי מגדיר מחדש את הסטנדרט בקטגוריה וכולל לוח מחוונים מסוגנן בעיצוב חדיש ושימוש באלמנטים מטאליים המעניקים מראה חזק אך מעודן וכן מאפייני יוקרה מתוחכמים, הלקוחים מסגמנט ה -SUV , לרבות מערכת מולטימדיה עם מסך מגע "7, מתג העברה להנעת 4X4 ומושבי נוחות.

בטיחות- ההיילקס החדש ישווק עם 7 כריות אויר כסטנדרט ובנוסף מערכות בקרת היציבותVSC ,ABS , מערכת בקרת בלימה, מערכת ייצוב לנגררTtrailer Sway Control (TSC) , HAC מערכת בקרת נסיעה בעליה ועוד.

החל ממועד השקתו בישראל ב-1992 ועד היום נמכרו כ- 32,000 היילקסים, והדגם זוכה לפופולריות גם בשוק המשומשות בו הוא נחשב למצרך נחשק. ישראל היא אחד מהשווקים הראשונים בעולם להשיק את ההיילקס החדש, אשר יוצע באירופה רק במחצית 2016. ביוניון מוטורס מעריכים כי מכירות ההיילקס החדש יגיעו לכ- 1,000 יחידות בשנה, בהתאם לזמינות האספקה. המכירות בישראל יחלו ב- 1 באוקטובר 2015, ולרגל ההשקה תתקיים פעילות הדגמה ותצוגה מיוחדים ב- 29 סוכנויות טויוטה ברחבי הארץ.

מחירים

היילקס ידני 4X4 במחיר 226,900 ₪

היילקס אוטומטי 4X4 ברמת גימור גבוהה במחיר 255,900 ₪

המחירים כוללים מע"מ בסך 17%, אשר צפוי להיכנס לתוקף ב-1.10.15

 

 

עבור לתוכן העמוד