עבור לתוכן העמוד
דלג על עבור לתוכן העמוד

דאצ'יה בקמפיין לציי רכב

23/07/2015
הגדל

מותג הרכב דאצ'יה יוצא בקמפיין פרסום בהשתתפות מנהלי תחבורה בחברות מובילות. הקמפיין יופיע במדיה הארצית. המסר העיקרי, עם מחירי דאצ'יה כולם מרוויחים החברות והעובדים המשלמים פחות שווי שימוש חודשי.

מחירי הדגמים של דאצ'יה מגיעים גם לציי הרכב. למרות שאין הנחות, עדיין מחירי הדגמים נמוכים יותר מרכבים מתחרים וכך משיגות החברות הרוכשות חסכון גדול בהוצאות. בנוסף, שווי המס החודשי לעובדים בגין רכב חברה נמוך משמעותית ונחסכים לעובדים אלפי שקלים בשנה בתלושי השכר שלהם. בקמפיין משתתפים מנהלי התחבורה של חברת תדיראן, מל"ם וחברת הלוגיסטיקה אוריין. חברות אלו רכשו עד כה לציי הרכב שלהם דגמי דאסטר, לודג'י 7 מקומות ודוקר.

המותג דאצ'יה שהושק בינואר השנה מציע מכוניות עם תג מחיר הנמוך משמעותית מהמקובל בארץ. דאצ'יה זוכה בשנים האחרונות למצב עצמו כמותג אמין ואטרקטיבי המצליח מאוד במדינות אירופה. 

רועי שחורי מנכ"ל דאצ'יה בקרסו מוטורס: "ציי הרכב מבינים כעת שיש כאן רווח לכל הצדדים, לחברה, חיסכון ברכישה, בהוצאות התחזוקה ובדלק. לעובדים יש חיסכון משמעותי מאוד בתשלום שווי השימוש החודשי והם נהנים ממכוניות מרווחות, אמינות ואיכותיות".

 

עבור לתוכן העמוד