עבור לתוכן העמוד
דלג על עבור לתוכן העמודקורולה החדשה לטויוטה
הקורולה החדשה נחשפת, עם עיצוב חיצוני חדש לחלוטין. עם מידות מרכב משופרות. מנוע 1.6 132 כ"ס, ותיבת הילוכים חדשים, שיפור בצריכת הדלק ורמת בטיחות משופרת. שיווקה מחודש אוגוסט.
מנוע וגיר- ממונעת בבנזין 1.6 ליטר, המספק 132 כ"ס, עם מערכת Valvematic ותיבת הילוכים אוטומטית 7 הילוכים, רציפה Multidrive S. מנוע ה- Valvematic הוא פיתוח נוסף של מערכת ניהול השסתומים המובילה Dual VVT-I של TOYOTA והוא מציע יעילות יוצאת דופן, כוח ומומנט. טכנולוגיית ה- Valvematic משפרת את נפח זרימת האוויר, ובעקבות זאת נוצר תהליך בעירה יעיל יותר לאספקת כוח רב יותר בפחות דלק. בנוסף, נוספו רכיבים מפחיתי חיכוך בכדי לצמצם הפסד אנרגיה בעומסים. תיבת Multidrive S החדשה בעלת 7 מהירויות, הינה בעלת משקל נמוך יותר, ונצילות הדלק ועם מערכת ניהול המנוע.
עיצוב הפנים- עיצוב הפנים כולל תא נוסעים מרווח ונוח יותר המתאפיין בהגדלה משמעותית של המרווח המיועד לרגליים במושב הנוסעים האחורי, במושבים נוחים יותר ובקיבולת תא מטען משופרת. הודות לעיצוב חדש של משענת המושב, ולבסיס הגלגלים הרחב, גדל המרווח המיועד לרגלי הנוסעים במושב האחורי ב-92 מ"מ לדרגה מעולה של 706 מ"מ. נפח תא המטען הוגדל ל-452 ליטר. הקורולה החדשה שקטה יותר במהלך הנסיעה בהשוואה לדור הקודם. שטחו הכולל של מפחית הרעשים בלוח הבקרה של הרכב הוגדל. כמו כן, התווסף חומר סופג רעשים בין מכסה המנוע לבין קווי המתאר של הכנף, למזעור רעש המנוע בתא הנוסעים.
בטיחות- הקורולה החדשה תוכננה כך שתספק מענה לתקני הבטיחות האקטיביים והפאסיביים המחמירים ביותר ותאפשר הגנה משופרת מפני פגיעה בהולכי רגל. הדגם החדש תוכנן על מנת להשיג את הדירוג המרבי, 5 כוכבים, במבחני הריסוק המחמירים של ה-Euro NCAP. תא הנוסעים החזק עוצב כדי לספק רמת בטיחות אופטימאלית בחלקיו הקדמיים, האחוריים והצדדיים. מספר רב של רכיבים חזיתיים סופגי אנרגיה מספקים שיפור מובהק בהגנה מפגיעה בהולכי רגל. כמו כן, פנים הרכב מצויד באופן מקיף ב- 7 כריות אוויר עם מערכת SRS, במשענות ראש למניעת פגיעות מסוג "צליפת השוט", במנגנוני קדם-מתיחה והגבלת כוח המשולבים בחגורות הבטיחות במושבים הקדמיים ומיועדים לסייע במניעת פגיעות באזור החזה, ובנקודות עיגון למושבי הילדים במושבים האחוריים. רמת הבטיחות האקטיבית שודרגה עם אימוץ הדור החדש של מערכת ה-ABS, ולחיצה קצרה יותר על דוושת הבלם לקבלת תחושה טובה יותר ותגובתיות רבה יותר של המערכת. אמצעי הבטיחות הקפדניים בקורולה החדשה כוללים גם מערכת לחלוקת עומס בלימה באופן אלקטרוני (EBD) ומערכת המחזקת את הבלימה (BA). מערכות לבקרת אחיזת כביש (TRC) ולבקרת יציבות (VSC) זמינות אף הן. לרכבים המצוידים במערכת VSC, מותקנת גם מערכת לשליטה בזינוק בעלייה.
הקורולה החדשה תשווק בישראל החל מחודש אוגוסט. מחיר צפוי להיות תואם לזה של המשפחתיות המקבילות.
עוד בחדשות התחבורה
- קיה ספורטאז' בגרסאות חדשות בנזין 2.0 היברידי ופלאג אין בישראל, 13/07/2022
- חשיפה ראשונה ליונדאי איוניק 6 החשמלית, 13/07/2022
- מאזדה CX-3 בגרסה מחודשת, 13/07/2022
- דאצ'יה ג'וגר חדשה: פתרון אטרקטיבי ל- 7 נוסעים, 13/07/2022
- סקודה קארוק מתחדשת, 13/07/2022
- מסירת מכוניות חדשות ינואר-יוני 2022, 13/07/2022
- סקיוול זכתה במכרז מנהל הרכב הממשלתי, 28/06/2022
- טויוטה פונה למימן, 28/06/2022
- מסירת מכוניות חדשות ינואר-מאי 2022, 28/06/2022
- מסתמן: מס הבלו יוזל בשקל לליטר, 28/06/2022