עבור לתוכן העמוד
דלג על עבור לתוכן העמודלוגו חדש לטויוטה
טויוטה חשפה את עיצוב המותג החדש שלה בעולם, בגרסה מעוצבת מחדש של לוגו המותג האייקוני והטיפוגרפיה. מהלך זה נעשה כחלק מעידן חדש עבור טויוטה והמעבר שלה מחברת מכוניות לחברת ניידות לכל Mobility for all.
הזהות החזותית החדשה מבוססת על פישוט הלוגו הנוכחי ועוצבה על בסיס ארבעה עקרונות
מרכזיים: חשיבה צופה פני העתיד, מוכנות למובייל, תחושה יוקרתית יותר ועקביות מלאה
בכל הפלטפורמות והיחידות העסקיות.
הלוגו
של המותג החדש של טויוטה כולל עיצוב דו-ממדי ברור ופשוט. לאור העובדה שסמל טויוטה
האייקוני הוא אחד המוכרים ביותר בעולם, הלוגו לא יכלול מעתה את הכיתוב TOYOTA.
העיצוב
החדש נועד לתקשר ערכים של פשטות, שקיפות ומודרניות והוא מותאם באופן מושלם למרחב
הדיגיטלי אך יעיל באותה מידה בעולם הפיזי.
בנוסף,
הלוגו החדש מביא גם לשיפור בהירות ועקביות בין תחומי העסקים השונים של טויוטה,
כולל שינויי שמות של הפעילויות העסקיות השונות של טויוטה, בהם ביטוח, רכבים יד
שניה, ניידות ועוד.
בטויוטה
מציינים שהשינוי בעיצוב נעשה תוך חשיבה על "המחר", כחלק מהרצון להתחבר
טוב יותר ללקוחות תוך כדי ההתרחבות המואצת של טויוטה לכלי רכב חשמליים, שרותי
ניידות וקמעונאות אונליין.
שינוי
הלוגו מתבצע החל מתאריך: י20/7/20 באתרי טויוטה ובהדרגה בכל הפלטפורמות
הדיגיטליות ובעתיד גם הפיזיות. בשלב זה הלוגו הנוכחי עדיין ישמש לרכבים.
עוד בחדשות התחבורה
- קיה ספורטאז' בגרסאות חדשות בנזין 2.0 היברידי ופלאג אין בישראל, 13/07/2022
- חשיפה ראשונה ליונדאי איוניק 6 החשמלית, 13/07/2022
- מאזדה CX-3 בגרסה מחודשת, 13/07/2022
- דאצ'יה ג'וגר חדשה: פתרון אטרקטיבי ל- 7 נוסעים, 13/07/2022
- סקודה קארוק מתחדשת, 13/07/2022
- מסירת מכוניות חדשות ינואר-יוני 2022, 13/07/2022
- סקיוול זכתה במכרז מנהל הרכב הממשלתי, 28/06/2022
- טויוטה פונה למימן, 28/06/2022
- מסירת מכוניות חדשות ינואר-מאי 2022, 28/06/2022
- מסתמן: מס הבלו יוזל בשקל לליטר, 28/06/2022