עבור לתוכן העמוד
דלג על עבור לתוכן העמודקריאת שרות למאזדה 3
דלק מוטורס יבואנית מאזדה בישראל הודיעה כי יצרנית הרכב מאזדה הודיעה על הצורך לבצע קריאה חוזרת (RECALL) לרכבים המפורטים. הקריאה החוזרת זו נועדה למנוע חשש לליקוי בתוכנה של מערכת הבלימה החכמה .הואיל וקיים חשש כי קיים ליקוי בתוכנת מערכת הבלימה החכמה. במסגרת הקריאה החוזרת, יבוצע עדכון תוכנה.
הרכבים
הנכללים: רכבי
מאזדה 3 מתאריכי יצור 02.02.19 עד 19.10.19, ו-CX-30 שהושקה לאחרונה מתאריכי ייצור 16.07.19 עד
19.10.19. נקראים למוסכים.
כמות
כלי-הרכב: מאזדה
3: 1,065 רכבים ו- CX-30: 441 רכבים
זמן
הבדיקה: משך
זמן הבדיקה והעבודה: כשעה וחצי.
לדברי
היבואן, הודעה כתובה תשלח בדואר ישראל בימים הקרובים לכל בעלי הרכבים הרלוונטיים.
לבדיקה
האם מספר הרישוי כלול בהוראה ניתן לבדוק באתר www.mazda.co.il או להתקשר למוקד שירות הלקוחות של
דלק מוטורס בטלפון: 08-9139995.
התיקון
יתבצע ללא תשלום במרכזי השירות המורשים לטיפול ברכבי מאזדה מטעם דלק מוטורס. ניתן
לקבל את רשימת מרכזי השירות בפנייה למוקד שירות הלקוחות, או באתר www.mazda.co.il . יש לתאם מראש מול מרכז השירות
את מועד ביצוע העבודה.
על פי
תקנה 306 (א) לתקנות התעבורה, בעל רכב שלא יבצע בפועל את "הקריאה
החוזרת" תוך 6 חודשים, משרד התחבורה לא יחדש את רישיון הרכב וכן עפ"י
תקנה 306 (ג) לא יוכל בעל הרכב לבצע העברת בעלות.
עוד בחדשות התחבורה
- התייקרות מחירים בדגמי סקודה, 14/05/2023
- פנגו SMART: שרות חדש להגנה מדוחות חניה, 14/05/2023
- מבחן דרכים MG4, 14/05/2023
- יונדאי איוניק 6 הושק בישראל, 14/05/2023
- יבוא כלי רכב 2023, 14/05/2023
- המסחרית החשמלית LOGISTAR 100 בישראל, 14/05/2023
- תחנת תדלוק מימן הראשונה בישראל נפתחה ביגור, 14/05/2023
- מסירת מכוניות חדשות ינואר - אפריל 2023, 14/05/2023
- סיטרואן C4 X החדשה הושקה בישראל, 7/05/2023
- MG4 החשמלית המשפחתית החדשה הושקה בישראל, 7/05/2023