עבור לתוכן העמוד
דלג על עבור לתוכן העמוד

אופנועים חשמליים בתנופה

7/01/2019
הגדל

בליץ, יצרנית הקטנועים החשמליים הישראלית מסכמת את 2018 כשנת שיא במסירות קטנועים חשמליים חדשים ומכוונת ל-2019 כשנת פריצת דרך בתחום הקטנועים החשמליים בישראל. ב-2018 רשמה בליץ, זינוק של57% במסירות למספר של 363 קטנועים חשמליים, לעומת 231 קטנועים שנמסרו בשנת 2017.

רפאל מוזינסקי, מנכ"ל בליץ: "בשנת 2018 ביצענו זינוק במסירות בדגש על חיזוק הקשר שלנו עם המגזר העסקי, כולל רשתות מזון גדולות וכ-200 לקוחות עסקיים מרוצים של בליץ בכל רחבי הארץ. אנו מעריכים כי 2019 תהיה שנה של זינוק נוסף במסירות. זאת בזכות התובנה כי מעבר ציי קטנועי בנזין לקטנועים חשמליים חוסכת עלויות בצורה דרמטית, חוסכת זיהום אוויר, מצמצמת משמעותית מפגעי רעש וגם מגבירה את בטיחות הרוכבים בשל שימוש בכיול בטיחותי של הכלי ממחשב הקטנוע, כיול שאינו מתאפשר בקטנועי בנזין רגילים".

בליץ, הפכה במהלך 2018 ליצרן הרכב הדו גלגלי החשמלי הגדול בישראל, מאז בטרפלייס. החברה מכרה עד היום מעל 1,600 כלים חשמליים שנוסעים בכבישי ישראל, החברה תחל במהלך 2019 לשווק את קטנועי בליץ בהודו, שם שוק הדו גלגלי הגדול בעולם. הפתרון של קטנועים חשמליים הוא פתרון רווי יתרונות שמתחדדים במיוחד אצל לקוחות מהתחום העסקי, הוכחת היכולת של הטכנולוגיה ומערך השירות המתרחב של החברה, מאפשרים לנו כיום לתת מענה רחב ומקיף יותר ללקוחות גדולים שמחזיקים בציי קטנועים למטרת שליחויות.

אודות בליץ, החברה צמחה מאוד במהלך 2018 ושילשה את מספר העובדים שלה בישראל. בנוסף, בליץ זכתה במרכז מנהל הרכב הממשלתי ומסרה קטנועים למשרד האוצר והמשרד להגנת הסביבה. במהלך השנה החברה גם השיקה אפליקציה חדשה לניהול ציים והוסיפה מטען ומהיר וחדשני שקיצר את זמני הטעינה באופן משמעותי.

מגמות- הערכה היא כי השוק הישראלי יכול תוך מספר שנים בודדות להיות שוק של שליחויות על כלים דו גלגליים המונעים בחשמל בלבד. הדבר תלוי בעיקר במשרדי האנרגיה והאוצר שיעניקו תמריצי מס לעידוד הצרכנים למעבר לכלים דו גלגליים שאינם מזהמים.

 

עבור לתוכן העמוד