עבור לתוכן העמוד
דלג על עבור לתוכן העמוד

לקסוס NX מגיע לישראל

19/03/2018
הגדל

מאז השקתו בשנת 2014, ביסס עצמו ה-NX במהירות כדגם חשוב בין מבחר דגמי לקסוס, וכיום הוא מהווה יותר מ- 30 אחוזים ממכירות לקסוס באירופה.

בישראל, הוא הדגם הנמכר ביותר של מותג היוקרה היפני הוא אחראי לכ- 35 אחוז מהמכירות ובה בעת הוא גם מהמובילים את סגמנט הD SUV  PREMIUM-. בחברה מעריכים כי הדגם המחודש של ה-NX, שנוחת כעת באולמות התצוגה, ימשיך את המומנטום החיובי ויימכרו ממנו למעלה מ- 500 רכבים בתוך שנה.

ה-NX מוצע בישראל עם שתי חטיבות הינע: גרסת NX 300h עם מערכת היברידית בנזין-חשמל וגרסת NX 300 עם מנוע 2.0 ליטר טורבו בנזין. שני המנועים זמינים עם הנעה קדמית או עם מערכת הנעה לכל הגלגלים.

ה-NX 300h מצויד במערכת היברידית מתוחכמת בטכנולוגיית הSELF CHRGING HYBRID הכוללת מנוע מחזור אטקינסון 2.5 ליטר, מנוע חשמלי ומצבר. ההספק הכולל של המערכת הוא 200 כ"ס ולצד הביצועים המרשימים שלה, היא חסכונית בדלק ובעלת רמת זיהום אויר נמוכה. הדגם כולל גם בקרת שיכוך מתקדמת המשפרת את נוחות הנסיעה ויציבות הנהיגה באמצעות הפחתת התגובה למשטחים לא אחידים בכביש.

מנוע הטורבו 2.0 ליטר בגרסת ה-NX 300 מפתח הספק מרבי של 238 כ"ס ב-4,800-5,600 סל"ד ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ ב-1,650-4,000 סל"ד. תאוצה מ 0-100 אורכת 7.1 שניות בלבד. תיבת שישה הילוכים מצוידת במנגנון בקרת מומנט מתקדם, המחשב את המומנט של המנוע וממקסם אותו בכדי לספק תגובה מהירה להאצה תוך חיסכון בדלק.

עיצוב חיצוני- ה-NX משלב בין קו גג נמוך לבין גזרה חזקה הנוטה קדימה. הקווים המתרחבים בחזית הרכב ובחלקו האחורי מתמזגים לגוף בצורת יהלום, שראשיתו בגריל. ב-NX החדש נשמרו אלמנטים בסיסיים אלו, אך הוכנסו שינויים כדי להעצים את התכונות שהפכו את הדגם לפופולרי בקרב הלקוחות. הגריל החדש כולל שורה של פסים אופקיים המתרחבים מטה ככל שיורדים לחלקו התחתון. הפסים מתחת לחלקו האמצעי הצר של הגריל מרווחים יותר, מה שמדגיש את רוחב המכונית ומוסיף עוצמה ויזואלית לסגנון חרטום המכונית. הוספת פתחי אוויר חדשים צדדיים זוויתיים ושקועים מאוד מגבירה את האפקט. בתוך יחידת פנסי ה-LED נעשו שינויים כדי לכלול מערכת אור גבוה אדפטיבי חדשה, שהיא חלק מחבילת +Lexus Safety System הכלולה כעת ב-NX. חלקו העליון של הפגוש הקדמי עוצב מחדש, כך שהקו שלו משתלב טוב יותר עם סגנון מכסה המנוע והדלתות הקדמיות. התוצאה היא צורה מתוחכמת יותר המתאפיינת באווירודינמיקה טובה יותר.

עיצוב פנימי- תא הנוסעים עבר שדרוג עיצובי שהופך את סביבת הנהג ליוקרתית ואיכותית יותר, הן ברמת העיצוב והן בבחירת החומרים המרכיבים אותו, ובכך מציב אותו כאחד מהאיכותיים ביותר בקטגוריה. סביבת הנהג עודכנה גם במטרה להבטיח את ערנות הנהג ונוחותו, וטכנולוגיית ממשק אדם-מכונה מצמצמת את הסחות הדעת על ידי הפיכת המתגים והבקרים לקלים ומהירים לשימוש. קונסולה המרכזית ישנה מסגרת כסף דומיננטית הקבועה בלוח המחוונים והיא מוגנת על ידי כריות ברכיים מעור תומכות ורכות. חלל הפנים מתאפיין במרחב גדול. קו הגג הגבוה מעניק מרווח ראש מצוין ומרחב ברכיים מאחור שהינו מרווח יותר מכמה דגמי רכב פנאי גדולים יותר. נפח קיבולת המטען הוא 475 ליטר, ומאפשר שפע מקום פרקטי.

מחירים

 

LUXURY

PREMIUM

HIGH PREMIUM

F-SPORT

NX300h

275,000

300,000

330,000

 

NX300

285,000

310,000

 

335,000

 

עבור לתוכן העמוד