עבור לתוכן העמוד
דלג על עבור לתוכן העמוד

לקסוס החלה בשיווק ה-500LS

4/02/2018
הגדל

לקסוס ישראל החלה בשיווק ה-LS500, ספינת הדגל של המותג, אשר תשווק בשתי גרסאות: טורבו והיברידית.

ספינת הדגל שנולדה מחדש

כל דור של ה-LS מבטא יוקרה וקדמהמומחיות ואומנות,ביצועים ובטיחות משל עצמואולם הדגם החדש מציג גם עיצוב רגשי יותר וביצועי נהיגה סוחפיםבפיתוח ה-LS500 החדשה,התחילה לקסוס מנקודת ההתחלה ודמיינה כיצד אמורה להיראות מכונית דגלכאילו השיקה את המותג לראשונה.המטרה הייתה לא לשפר את מה שעשתה לקסוס בעבראלא לעלות מעל ומעבר לציפיותיהם של לקוחות יוקרה בעולם כולו.

המוטיב המרכזי בדגם החדשאומוטנשי, קונספט האירוח היפני.כאשר מיישמים אותו במכוניות פארהמשמעות היא לפנק את הנהג והנוסעיםלצפות מראש את צורכיהםלדאוג לנוחות שלהם ולעזור להגן עליהם מפני סכנות.

 

 

דינמיקת נהיגה

הפלטפורמה החדשה של לקסוס, GA-L (Global Architecture Luxury), הקשיחה ביותר בתולדות המותג, היא הבסיס לשליטה משופרתנהיגה חלקה ושקט בתא הנוסעיםכדי לשפר את גובה מרכז הכובד וחלוקת המשקלה- LS500מגיעה עם בסיס גלגלים ארוך של 3125 מ"מ - ארוך ב35 מ"מ מהדגם היוצא,ועם עיצוב רחב ונמוךבפיתוח הדגם החדש השתמשו המהנדסים בחומרים קלי משקלביניהם יריעת פלדה עם יכולת מתיחה גבוהה במיוחד ואלומיניום כדי להפחית יותר מ-90 ק"ג מפלטפורמת הדגם היוצאהורדת המשקל, יחד עם מנוע V6חדש וקשיחות מרכב משופרת, מאפשרים חוויית נהיגה דינמית יותר

גרסת הטורבו

כדי להשיג הספק גבוה ונצילות דלק מצוינת, תכננה לקסוס, במיוחד עבור ה-LS500, מנוע V6 חדש בנפח 3.5 ליטר עם מגדשי טורבו כפוליםהמנוע החדש מציע הספק ברמה של V8מבלי לפגוע בחיסכון בדלק תוך מזעור הרעש והרטטהמנוע החדש מתזמן באופן אופטימלי את תערובת האוויר-דלק באמצעות VVT-iE הפועלת באופן אלקטרוני ומעניקה מהירות תגובה ויעילות מרבית - היא מספקת כוח רב יותר ובו זמנית תורמת לחיסכון בתצרוכת הדלק. המנוע מפיק 417 כ"ס המביאים את ה-LS500 מ-0 ל-100 בתוך 4.9 שניות בלבד. ב-LS500 נעשה שימוש - לראשונה במכונית פאר - בתיבת 10הילוכים אוטומטיתשכבר עשתה את הופעת הבכורה שלה בלקסוס LC500תיבת ההילוכים כוללת ממיר מומנט אוטומטי,ועם זאת זמני ההעברה שלה מתחרים עם תיבות הילוכים עם מצמד כפול.

הגרסה ההיברידית

בלב ספינת הדגל ההיברידית של לקסוס, ה-LS500h, פועלים בהרמוניה שני מקורות אנרגיה, מנוע בנזין וסוללת ליתיום-יון המשיגים תוצאה אופטימלית: ביצועים יוצאי דופן, שקט מופתי,תצרוכת דלק נמוכה וזיהום אוויר מופחת. ה-LS500h  מצוידת במנוע V6 בנפח 3.5 ליטרים ובמנוע חשמלי חזק המפיקים יחדיו הספק של 359 כ"ס ונתוני האצה מרשימים: 5.5 שניות בלבד מ-0 ל-100 קמ"ש. נתונים אלה מושגים תודות לתיבת ההילוכים החדישהMulti-Stage Hybrid  המשלבת בין שתי תיבות הילוכיםרציפה ואוטומטיתועל ידי כך מביאה לתגובה מהירה יותר לכל לחיצה על המצערת והעברת 10 הילוכים קצבית ואחידה. כל החלקים מתחברים למערכת Self-Charging Hybrid,מערכת היברידית אשר תמיד מוכנה לפעולה ללא צורך בכבלים או בטעינה חיצונית. מצב ה-EV MODE המשופר מאפשר נסיעה על חשמל בלבד במהירות של עד 140 קמ"ש.

נוחות מתקדמת עם השראה מסורתית

לקסוס ביקשה לשוות לתא הנוסעים של ה-LS500 יוקרה מזמינה העוטפת את הנוסעים מכל עבר ומתייחסת לנהג כאל שותףמושבים בעיצובים חדשים,לרבות מושבים קדמיים חשמליים עם 28 אפשרויות הכוללים חימוםקירור ועיסוי שיאצומדגימים גישה זו. עיצוב לוח המחוונים האורגני כולל צגי מידע בגובה אחיד התורמים לסידור המשדר "מושב בשליטההמדגיש את יכולתו של הנהג להפעיל את כל המערכות מבלי לשנות תנוחה

ה-LS500 היא מכונית שבה לא רק הנהג נמצא במרכז תשומת הלב, אלא גם הנוסעים במושב האחורי. בהתאם לכך, פיתחה לקסוס עיצוב היוצר רצף בלתי מורגש ועוטף בין הגימורים וגב המושבים ליציאת הנוסעיםאפשרויות חימוםקירור ועיסוי הופכות את המושב האחורי למקום מזמין ביותרהמושב הקדמי והאחורי החשמלי כולל עיסוי שיאצו והדום לרגלייםחלק מחבילת יוקרה רחבה יותר של המושב האחורימעניק את המקום המרווח ביותר לרגליים מכל דור קודם של ה-LSבנוסף,בחבילה אופציונלית זו ניתן להטות את המושב שמאחורי הנוסע הקדמי עד 48 מעלות ולהעלותו עד 24 מעלות כדי לסייע לנוסע במושב האחורי לצאת מהרכב.

מאחר שה-LS500 נמוכה יותר מהגרסאות הקודמות שלה,למתלה האוויר הקיים ניתן לראשונה תפקיד של גישהמצב הגישההמופעל על ידי פתיחת המכונית עם המפתח החכם,מעלה אוטומטית את המכונית ופותח את תמיכות הצד של המושב כדי שהנהג יוכל לתפוס את מקומו מאחורי ההגה.

תאורה ותשומת לב לפרטים מביאות לידי ביטוי אסתטיקה ייחודית ב-LS500גישה חדשה ליצירת אלמנטים של גימור שילבה בין אסתטיקה יפנית מסורתית לבין שיטות ייצור מתקדמותשילוב זה מתבטא בנגיעות אופייניות כגון תאורת אווירה מרגיעה בפנים המכונית בהשראת מנורות יפניות ומשענות היד הנראות כצפות ליד פאנל הדלת.

במרכז הקונסולה, מסך מרכזי בגודל "12.3 הנשלט ע"י מערכת ה- Remote Touch של לקסוס. לוח השעונים של ה- LS הינו מסך "8 המציג את כל המידע הנדרש לנהג בצורה ברורה ונגישה.

קול הדממה או מוזיקה נפלאה

לקסוס כווננה את צינור הפליטה של ה-LS500 כך שישדר טון סמכותי יותרועם זאת עיצבה את תא הנוסעים כך שיבטיח נהיגה שקטה לחלוטיןשיטות עמעום קול חדשות הופכות את הסביבה לשקטה אף יותר בהשוואה לדגמי LS הקודמיםבקרת רעש פעילה דואגת לשקט בתא הנוסעים על ידי איתור צליל המנוע הנכנס לתוך המכונית וביטול תדרים מסוימים באמצעות צליל אנטי פאזה מרמקולי השמע. השקט השורר בתא הנוסעים של ה-500LS הוא רקע אידאלי למערכת השמע היוקרתית הסטנדרטית, או לחבילת שמע סראונד בתלת ממד מבית Mark Levinson הכוללת 23 רמקולים המקיפים את חלל הרכב ומעניקים חווית צליל עוצרת נשימה. טכנולוגיית QLI (Quantum Logic Immersion)המוצגת לראשונה אי פעם ברכב נוסעים, מעניקה חווית שמיעה ברמה הגבוהה ביותר הקרובה לזו המתקבלת באולם קונצרטים. 

מערכות בטיחות מתקדמות

ה- LS500מציעה רמת בטיחות חסרת תקדים, LSS+, הכוללת מספר מערכות אוטונומיות חדשניות המסייעות בזמן חירום, מפחיתות את חומרת הפגיעה ואף יכולות למנוע אותה כליל. מערכות הבטיחות מזכות את ה-LS500 בציון הבטיחות המקסימלי של משרד התחבורה והיא אף כוללת מערכות בטיחות שלא נכללות בחישוב. בנוסף, היא מצוידת בעד 12 כריות אוויר (בהתאם לרמת הגימור), מצלמה עילית, מערכת בקרת בטיחות מתקדמת VDIM ומכסה מנוע אקטיבי (Pop Up Hood) תוכנן כך שבעת פגיעה בהולך רגל הוא מתרומם ובכך מקטין את עוצמת הפגיעה. ה-LS  מצוידת בצמיגים מתקדמים (Run Flat) המאפשרים נסיעה ללא אוויר כלל. בעת ירידת לחץ אוויר פתאומית הרכב אינו מאבד אחיזת כביש ומאפשר להמשיך בנסיעה בטוחה ונוחה.


רמות גימור ומחירים

 

 

LS500h - היבריד

LS500

Premium

795,000 ₪

970,000 ₪

High-Premium

910,000 ₪

1,110,000 ₪

F-SPORT

-

950,000 ₪

 

 

עבור לתוכן העמוד