עבור לתוכן העמוד
דלג על עבור לתוכן העמוד

קקטוס חדש לסיטרואן

10/11/2017
הגדל

סיטרואן, ממשיכה לצעוד קדימה בהשקת כלי רכב חדשים. הפעם עם הקקטוס הייחודי והחדש. הדגם החדש מביא עמו משב רוח מרענן לקבוצת המשפחתיות הקומפקטיות בתחום הנוחות והשימושיות.

הקקטוס מייצר קריטריון חדש לכלי הרכב בקטגוריה על ידי הוספה של 12 מערכות בטיחות ועזר לנהג, 3 טכנולוגיות לקישוריות קבועה לרשת האינטרנט, מגוון רחב של מנועי בנזין ודיזל בהספקים שנעים בין 82 ל-130 כ"ס עם תיבות ידניות ואוטומטיות וכמובן עיצוב יוקרתי ומוחצן.בזכות העיצוב הייחודי, המובחן והתכנון העדכני ביותר, ה קקטוס החדש מעניק לנוסעיו חוויה חדשה לגמרי של נוחות ונינוחות בנסיעה. בהתבסס על המורשת הטכנולוגית של סיטרואן בכל הקשור לנוחות הנסיעה והניסיון שנצבר בתכנון מערכות מתלים הידראוליות, תוכננה מערכת מתלים חדשה וחדשנית שנועדה לשימוש רחב במגוון דגמי החברה. סיטרואן קקטוס החדש הוא הרכב הראשון באירופה לקבל את מערכת ה-PHC (Progressive Hydraulic Cushions) והוא גם הרכב הראשון בעולם לקבל את המושבים החדשניים שתוכננו להענקת נוחות ישיבה ברמה הגבוהה ביותר.

מנועים ותיבות הילוכים- סיטרואן קקטוס החדש מצויד במנועים העדכניים ביותר במשפחת ה-PureTech מנועי טורבו בעלי שלושה צילינדרים, בנפח 1.2 ליטר בנזין עם 82 כ"ס אשר משודך לתיבה ידנית עם 5 הילוכים, מעליו יוצע מנוע ה-1.2 בנזין טורבו שלו 110 כ"ס וזה משודך לתיבה ידנית עם 5 הילוכים או לתיבה אוטומטית עם 6 הילוכים יפנית מתוצרת AISIN. להיצע הבנזין מתווספת גרסת ה-130 כ"ס למנוע ה-1.2 טורבו וזו משודכת לתיבה ידנית עם 6 הילוכים. מנוע הדיזל BlueHDi בנפח של 1.6 ליטר מספק 100 כ"ס כשהוא משודך לתיבה ידנית עם 5 הילוכים. בהמשך 2018, צפוי הקקטוס לקבל גם את מנוע הדיזל 120 כ"ס כאשר הוא משודך לתיבה אוטומטית עם 6 הילוכים מבית AISIN.

התנהגות כביש- הקקטוס החדש, לוקח את סעיף נוחות הנסיעה לממד חדש. הקקטוס הוא הרכב הראשון באירופה שמצויד במערכת מתלים הידראולית פרוגרסיבית PHC (Progressive Hydraulic Cushions) אשר מסננת את מפגעי הסלילה מהנוסעים ומעניקה לנוסעים תחושה של שטיח מעופף. קקטוס החדש הוא גם הרכב הראשון להציע מושבים חדשניים שתוכננו להעניק נוחות מקסימלית ליושביהם. בנוסף לכך, הקקטוס החדש שיפר באופן משמעותי את הבידוד כנגד רעשי סביבה ונסיעה.

בטיחות- סיטרואן קקטוס החדש מצויד במערך סיוע לנהג, בטיחות אקטיבית ופסיבית מלא הכולל:

מערכת בלימה אקטיבית- להפחתת הסיכוי להתנגשות מלפנים במידה והנהג אינו מגיב או מזה את הסכנה, בין 5 ל-85 קמ"ש.

מערכת לזיהוי תמרורי מהירות- תזהה תמרורי מהירות, תציג את מהירות זו על לוח המחוונים ובלחיצת מתג, תקבע את מהירות זו במגביל המהירות ואו בקרת השיוט בהתאם.

מערכת התראה בפני סטייה מנתיב הנסיעה- שמזהה מקרים בהם הרכב סוטה מנתיבו ללא שימוש באיתותים ותתריע לנהג קולים וויזואלית על הסכנה.

מערכת לניתור שטחים מתים- תזהה הימצאות עצמים בשטחי שדה הראיה המתים ותתריע לנהג. מערכת לחניה אוטומטית- תאפשר לנהגי הרכב לחנות במקביל או בניצב באופן אוטומטי, ברגע שהמערכת מזהה שטח חניה מתאים, ללא מעורבות הנהג בתפעול גלגל ההגה.

מצלמת נסיעה לאחור- תופעל מיד עם שילוב הילוך אחורי ועל גבי המסך המרכזי יוצג הצילום עם נקודות ייחוס והיעד שאליו יגיע הרכב ביחס לפניית ההגה להקלה על התמרון ושיפור הבטיחות.

תאורה אקטיבית לתוך פניה- תאיר את השטח הפנימי לפניה בהתאם לזווית הפניית ההגה, לשיפור שדה הראיה בתנאי חשיכה ובכבישים מפותלים.

בקרת אחיזה- הקרויה Grip Control תאפשר לנהג להתאים את תפקוד העברת הכוח אל הגלגלים הקדמיים בהתאם לתנאי הדרך - שלג, בוץ וחול.

 

עבור לתוכן העמוד